Trykk for flere produkter.
No products were found.

Kjøpsbetingelser


Kjøpsbetingelser:

  • Generelt
    Disse salgsbetingelsene gjelder for kjøp av varer eller tjenester fra Christech AS, til deg som forbruker.
    Når du bekrefter disse vilkårene ved en bestilling, og deretter motar en ordrebekreftelse er avtalen om et salg gyldig.
    Vi leverer kun varer til Norge, om ikke annet er spesielt avtalt på forhånd.

  • Parter
    Selger er:
    Christech AS
    Kjøper er : Den person kontoen blir opprettet på, være seg personen som paypal-kontoen er opprettet på eller kontoen du oppretter direkte på våre sider.

  • Krav til oss som leverandør
    Som leverandør til deg som forbruker blir vi regulert av e-handelsloven, angrerettloven, markedføringsloven, forbrukerkjøpsloven samt personopplysningsloven, her innebfattes også GDRP.
    Ved å godta disse kjøpsvilkårene godtar du at vi lagrer data om deg.
    Les mer om vår håndtering av dine data her : https://www.christech.no/index.php?controller=attachment&id_attachment=140

  • Garanti og reklamasjon
    Vi forholder oss til lovverket og forbrukerkjøpsloven.
    Men ønsker å presisere enkelte punkter.
    Feil eller mangler må meldes inn så raskt feil eller mangler er funnet.
    Det er ikke garanti eller reklamasjon på produkter om de er åpnet eller modifisert utenfor verksted. 
    Fraktkostnader for retur dekkes av kunde, og blir eventuelt kreditert om det viser seg å være garanti.

  • Forbehold om oppplysninger i nettbutikken 
    Vi streber etter å gi deg som kunde så korekt som mulig informasjon om produkter og tjenester vi leverer.
    Vi tar forbehold om skrive / trykkfeil kan skje, som kan resultere i at vi ikke kan levere i henhold til opplysninger gitt på våre sider, eller på annen måte.
    Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere bestillingen eller deler av denne, hvis produktet er utsolgt eller trukket tilbake av leverandør samt prissvingninger og lagersituasjon.

  • Priser
    Aller priser er inkluder merverdigavgift.
    Vi tar forbehold om prisendringer på bestillingsvarer, ved endringer på pris vil kunde bli kontaktet.
    Prisene opplyst på de enkelte produkter i nettbutikken inkluderer normalt sett ikke frakt.
    Dette tilkommer og beregnes automatisk før bekreftelse av bestillingen.
    Vi tar forbehold om at det kan forekomme feilprising eller skrive / trykkfeil, som kan resultere i at vi ikke kan levere i henhold til opplysninger gitt på våre sider, eller på annen måte.
    Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere bestillingen eller deler av denne, hvis produktet er utsolgt eller trukket tilbake av leverandør samt feilprising.

     

  • Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor
    fast utsalgssted (angrerettloven).
    Les hele loven her:
    https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2014-06-20-27?q=angrerett

    U
    tvalgt paragraf, hentet fra kapittel 6:
    § 20.Rett til å gå fra avtalen (angrerett)

    Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til den næringsdrivende før utløpet av angrefristen, jf. § 21.
    Angrefristen anses overholdt dersom melding er sendt før utløpet av fristen.
    Meldingen kan fremsettes ved bruk av utfylt angreskjema eller ved fremsettelse av annen utvetydig erklæring.
    Dersom den næringsdrivende gir forbrukeren adgang til å gi melding etter annet ledd elektronisk, skal den næringsdrivende umiddelbart bekrefte på et varig medium at meldingen er mottatt.
    Bevisbyrden for at melding er gitt, påhviler forbrukeren.


    Generelt om angreretten

    Du har rett til å angre på ditt kjøp innen 14 dager fra avtalen er inngått.
    For å benytte seg av angrefrist, fyll ut angrerett skjema og send dette inn til Christech AS innen fristen for angrerett går ut.
    Frakt til Christech AS ved retur/angrerett skal dekkes av kunden, og beregnes til å være samme fraktkostnader som produktets opplyste fraktkostnader til kunde ved salg.
    Kostnaden vil være opplyst ved bestilling og på kundens faktura/kontantnota, som er vedlagt produktet eller sendt ut på mail.
    I enkelte tilfeller vil kunden kunne ha motatt rabatt på frakt ved kjøp, denne rabatten videreføres ikke til returkostnadene, og kunden må betale den fulle kostnaden ved retur / benyttelse av angrerett.
    Ved avtalt retur eller benyttelse av angrerett, skal produktet være i orginal forpakkning og pakkes trygt.
    Det er kundens ansvar at produktet kommer uskadet frem.
    Skadede produkter eller produkter som har mistet deler eller hele sin verdi p.g.a. bruk eller naturlig varighet, kan bli avkuttet eller miste sin rett til full tilbakebetaling ved retur / angrerett.
    Vi henter 
    ikke ut pakker sendt til oss på postoppkrav.


    For å laste ned angrerett skjerma trykk her:

    https://www.christech.no/angreskjema 

    https://www.christech.no/angreskjema-info


  • Forhåndsbestillinger , og spesialbestillinger:
    Ved spesialbestillinger der vi tar inn utstyr utover normal lagerhold er ikke angreretten gjeldende,
    og bestillingen er bindende.
    Dette gjelder
    også der vi bestiller opp betydelig større antall enn vi normalt sett ville lagerføre gjeldende ved forhåndsbestillinger av nye modeller eller andre varer vi ikke lagerfører.
    Bindende bestillinger opplyses til deg som kunde før den er bindende.
    Vi opererer normalt sett med tre nivåer, der vi tilybr flere løsninger.

    BESTILLINGSNIVÅ: (fra nedtreksmeny ved siden av kjøpsknappen)
    1: Forhåndsbestilling
    - bindende der vi belaster deg 100% kjøpesum.
    Av dette er 10% ikke refunderbart samt angrerett ikke gjeldende på disse 10%.
    Dette fordi vi spesialbestiller inn antall basert på antall bestillinger vi har fått.
    Dette vil si at vi har reservert en plass i køen til deg, og du er "garantert" din plass på listen.

    2: Forhåndsbestilling - bindende der vi belaster deg 10%, dette er ikke refunderbart samt angrerett ikke gjeldende for disse 10%
    Dette fordi vi spesialbestiller inn antall basert på antall bestillinger vi har fått.
    Dette vil si at vi har reservert en plass i køen til deg, og du er "garantert" din plass på listen.

    3: Interesseliste - der vi informerer når vi får inn produktet for salg, og du står på listen og får velge om du vil ha når vi ringer.

    Ved alle disse tilfellene vil angreretten alikevel være gjeldende om vi ikke leverer vår del av avtalen.
    Eks. om produktet ikke skulle være mulig å få levert eller modellen alikevel ikke kommer i salg.

  • Leveranse / Frakt
    Vi gjør vårt beste for å få ut produktene send ut fra vårt lager samme dag som bestillingen/betaling mottas, og innen 4 virke dager hvis ikke annet er opplyst. 
    Ved valg av frakt får du opplyst antatt leveransetid etter at produktet er sendt fra vårt lager. 
    Dette er tider transportøren opplyser til oss og vi kan ikke påvirke denne tiden. 
    Tid til plukking, pakking og eventuell produksjon kommer i tillegg før innlevering av forsendelsen til transportør. 
    Fraktid/Leveransetid opplyses i dager, dette gjelder normalt hverdager, hvis ikke annet er avtalt.
    Der det finnes sporingsnummer vil vi sende deg dette på epost.
    Vi pakker produktene godt inn slik at de kan ha en trygg transport til deg.
    Frakt til Svalbard etterfaktureres etter faktisk bruk eks. mva.
    Det er frakttillegg til svalbard med posten, sjekk posten.no for oppdatert pris på svalbardtillegg.

  • Innpakkning, en grønn tanke.
    Vi sammarbeider med flere firma i vår omgangskrets, slik at vi kan "arve"  brukte pappesker fra værandre.
    Dette innebærer at du som kunde kan få den utvendige innpakknnigen på esken med merkelige eller ikke relaterte merker på.
    Dette kan være matvaremerker, eller klesmerker, men vi mener disse eskene beskytter dine varer like godt, og ikke minst er det miljøvennelig å benytte eskene så lenge de er i orden.
    Dette sparer både du og Miljøet på.

Meny

Innstillinger

Trykk for flere produkter.
No products were found.